[非公開求人の求人詳細]

非公開求人

RPAサポートエンジニア

業種
IT・通信・インターネット
職種
システムアナリスト/コンサルタント, サポート/運用/保守/教育
業務内容
Scope of activities

Provide Level 1 support using Zendesk, a support desk application, for clients, prospects and business partners
First point of contact for RPA software support in pre-sales and post-sales stages;
In charge of the overall support for our Robotic Process Automation software through standard support channels email, phone support, chat;
9:00 to 18:00 support; Monday to Friday;
Escalate tickets to Level 1.5 and Level 2 (Dev support) .

サポートエンジニアで入社し、将来的にRPA Develop/Consultantへのキャリアパスもあります。
RPA業界に携わりたりたい方におすすめです。
応募資格

経験:
コンピュータサイエンス専攻だと望ましいが、それ以外でも可能
少なくとも1年間のプログラミングでの経験.NET(C#またはVB)、Javaなど
BPOやサポートの経験はプラスです
日本語と英語両方のスキルは必要です

給与

年俸:600万円~2000万円

福利厚生/待遇
時間外勤務手当あり
We are offering the possibility to work from home or flexible working hours in a nice office plus free daily premium catering.
Competitive salary, a Stock Options Plan and the unique opportunity of working with us to develop state-of-the-art robotics technology are just a few of the pluses.
We must have caught your attention if you've read so far, so we should talk.
勤務時間
09:00-17:00
休日休暇

有給休暇、夏季休暇、年末年始休暇、慶弔休暇

完全週休2日制(土日)

勤務地

東京都

その他サポート/運用/保守/教育の求人